Ofte stilte spørsmål
Jeg har konto men får ikke logget inn.
Som du kanskje har forstått har det blitt litt endringer etter at vi byttet til nytt system. En av disse endringene er sikkerhet som også inkluderer din personlige historikk og kundedata. Dermed er det nødvendig at du lager et NYTT PASSORD for å logge inn på din eksisterende konto hos altshop.no.
1. Skriv inn din epost på denne siden
2. Du vil deretter få en epost med en klikkbar lenke, denne lenken vil sende deg inn på en sikker side hvor du kan lage et nytt passord. Vi anbefaler å lage et passord som er sikkert. Det skal skrives inn 2 ganger
3. Hvis du har fått denne eposten tidligere og linken ikke fungerer lenger er det fordi den er utgått for sikkerhetsmessige grunner. Bare bruk linken på punkt 1 for å få en ny link.
4. Får du ikke noe epost er det sannsynlig at du ikke har konto med den eposten. Hvis du har behov for å endre eposten tar du kontakt med kundeservice.
Når noe kommer på lager?
Hvis et produkt ikke er på lager vil det vises et felt hvor du kan skrive inn din epost for å få beskjed når det er på lager igjen. Hvis du er logget inn vil det vises en knapp du kan trykke på for å få beskjed om det produktet.
Førbestilling og ventetid?
Noen produkter hentes inn med førbestilling og vil dermed ikke bli sendt umiddelbart. Dette er informert om på de produktene dette gjelder og forventet ventetid før produktet blir sendt.
Som du kanskje har forstått har det blitt litt endringer etter at vi byttet til nytt system. En av disse endringene er sikkerhet som også inkluderer din personlige historikk og kundedata. Dermed er det nødvendig at du lager et NYTT PASSORD for å logge inn på din eksisterende konto hos altshop.no.
1. Skriv inn din epost på denne siden
2. Du vil deretter få en epost med en klikkbar lenke, denne lenken vil sende deg inn på en sikker side hvor du kan lage et nytt passord. Vi anbefaler å lage et passord som er sikkert. Det skal skrives inn 2 ganger
3. Hvis du har fått denne eposten tidligere og linken ikke fungerer lenger er det fordi den er utgått for sikkerhetsmessige grunner. Bare bruk linken på punkt 1 for å få en ny link.
4. Får du ikke noe epost er det sannsynlig at du ikke har konto med den eposten. Hvis du har behov for å endre eposten tar du kontakt med kundeservice.
Når noe kommer på lager?
Hvis et produkt ikke er på lager vil det vises et felt hvor du kan skrive inn din epost for å få beskjed når det er på lager igjen. Hvis du er logget inn vil det vises en knapp du kan trykke på for å få beskjed om det produktet.
Førbestilling og ventetid?
Noen produkter hentes inn med førbestilling og vil dermed ikke bli sendt umiddelbart. Dette er informert om på de produktene dette gjelder og forventet ventetid før produktet blir sendt.
Problemer med kassen?
Hvis du har tekniske problemer med å handle eller vanskelighet med betaling ber vi at du tar kontakt med kundeservice så vi kan finne ut av hvorfor dette skjer. På den måten kan vi sikre at dette ikke skjer igjen og hjelpe deg fullføre bestillingen.
Retur og refusjon?
Hvis du skal returnere produkter og/eller motta refusjon tar du kontakt med kundeservice.
Delingspartner?
Hvis du ønsker å tjene penger på å markedsføre natur.no kan du melde deg opp på vårt delingssystem. Du tjener en provisjon på alle salg som kommer via deg og inn til natur.no. Vi tar seg av varelager, pakking og kundeservice. Det betyr at alt du bringer inn av kunder gir deg en ren fortjeneste uten noen risiko eller tap.
VIP kunde
Hvis du handler mye har du mulighet til å bli oppgradert til en kundestatus som gir deg fast rabatt på alle kjøp fremover. Her leser du om hvordan bli VIP-kunde.
Er du forhandler? Hvis du er forhandler og ønsker å få bedre pris på kvantumskjøp eller forhandlerpriser lager du en konto her. Send så oss en mail til kundeservice med et sammendrag av foredragets virksomhet og forventet innkjøp.
Hvis du har tekniske problemer med å handle eller vanskelighet med betaling ber vi at du tar kontakt med kundeservice så vi kan finne ut av hvorfor dette skjer. På den måten kan vi sikre at dette ikke skjer igjen og hjelpe deg fullføre bestillingen.
Retur og refusjon?
Hvis du skal returnere produkter og/eller motta refusjon tar du kontakt med kundeservice.
Delingspartner?
Hvis du ønsker å tjene penger på å markedsføre natur.no kan du melde deg opp på vårt delingssystem. Du tjener en provisjon på alle salg som kommer via deg og inn til natur.no. Vi tar seg av varelager, pakking og kundeservice. Det betyr at alt du bringer inn av kunder gir deg en ren fortjeneste uten noen risiko eller tap.
VIP kunde
Hvis du handler mye har du mulighet til å bli oppgradert til en kundestatus som gir deg fast rabatt på alle kjøp fremover. Her leser du om hvordan bli VIP-kunde.
Er du forhandler? Hvis du er forhandler og ønsker å få bedre pris på kvantumskjøp eller forhandlerpriser lager du en konto her. Send så oss en mail til kundeservice med et sammendrag av foredragets virksomhet og forventet innkjøp.
Mangler det svar på noe du lurer på - Send oss en melding til kundeservice.